Aanmelding

Dit kan telefonisch of per mail. Daarna wordt in alle gevallen besproken wat wij voor u kunnen betekenen.

De verwijzing loopt via de huisarts.

Per mei 2022 geldt er een tijdelijke aanmeldstop voor volwassen cliënten. Voor consultatie zijn wij wel bereikbaar. 

 

Telefonisch spreekuur

Wij zijn op maandag, dinsdag en vrijdag tussen 12 en 13 uur rechtstreeks te bereiken. Omdat wij geen secretariaat hebben krijgt u buiten deze tijden vaak het antwoordapparaat te horen. Als u inspreekt dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.

 

Kosten

Hierover vindt u meer informatie op de persoonlijke pagina van de zorgverlener:

Heleen

Wytske

Crisis en telefonische bereikbaarheid

In geval van crisis kunt u contact opnemen met uw huisarts. Ingeschreven cliënten kunnen tijdens werkdagen altijd telefonisch contact met ons opnemen en bij geen gehoor de voicemail inspreken. Wij bellen u dan zo spoedig mogelijk terug. Na 17.00 uur kunt u contact opnemen met de dokterswacht. Dit geldt ook voor het weekend.

Waarneming

Bij afwezigheid van uw therapeut wordt de waarneming binnen de praktijk geregeld.

 

 

 

 

Wachttijd tot eerste gesprek

Deze verschillen per therapeut en zijn op te vragen via telefonisch contact.

Wanneer u de wachttijd te lang vindt, kunt u altijd contact opnemen met uw verwijzer of uw zorgverzekeraar vragen om wachtlijstbemiddeling*.

Als de intake heeft plaatsgevonden is er geen wachttijd meer tot de start van de behandeling. 

 

* Uw zorgverzekeraar kan u ondersteunen, zodat u binnen 4 weken vanaf uw eerste contact met een zorgaanbieder een intakegesprek krijgt, en dat de behandeling binnen 10 weken vanaf de intake is gestart. Dit zijn de maximaal aanvaardbare wachttijden die door zorgaanbieders en zorgverzekeraars gezamenlijk zijn overeengekomen (de treeknormen).